maanantai 12. marraskuuta 2012

Täsmennystä toimeksiantoon

Kärsimättöminä olemme odotelleet tarkempaa informaatiota toimeksiannostamme ja vihdoin sen saimme!

Tehtävämme on siis suunnitella markkinointikampanja uudelle lanseerattavalle kosmeettiselle tuotesarjalle. Tuotesarja on siitä erityinen, että se perustuu kestävän kehityksen ja herkän ihon tuotteille.


Tavoitteena on keskittyä erityisesti digitaaliseen markkinointiin ja saada toimeksiantajamme markkinointitavat/kanavat aivan uudelle tasolle, joka tavoittaisi kohderyhmät.
Keskitymme siis Inbound Markkinointiin!

Tämä kaikki on tarkoitus toteuttaa ylihuomenna alkavalla 58 tunnin ”intensiivi- leirillä” Rymättylässä, Kunstenniemen leirikeskuksessa.

Stay tuned niin kuulet miten projekti etenee!

-Tia Vuorenlinna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti