tiistai 13. marraskuuta 2012

Rikotaan rajoja

Löysin kirjastosta innovointia käsittelevän kirjan: Rajoja ylittävä innovointi. Tehtävänämme on kehittää Faintend-yrityksen uusille kosmetiikkatuotteille uusia ja innovatiivisia markkinointikanavia ja keinoja. Kirjassa oli puhetta esimerkiksi sosiaalisen median käytöstä markkinoinnissa.

"Innovaatiotoiminnan ympäristö käy monimuotoisemmaksi ja vaikeammaksi hahmottaa, tuotteiden ja palveluiden monimutkaisuus kasvaa ja kehitystoiminnan tempo kiristyy. Samalla tarpeellinen tietämys on jakautunut ja hajautunut. Yritykset vastaavat tähän haasteeseen käyttämällä uusia sosiaalisen median välineitä ja uusia yhteistoiminnan organisoinnin muotoja. Tietojohtamisen kolmas sukupolvi korostaa verkostoitumisen ja kommunikaation merkitystä sekä ei-tietämyksen (ignorance) hallintaa. Uusien medioiden vuorovaikutteisuus ja rikkaus mahdollistavat tiiviin vuorovaikutuksen asiakkaiden ja muun yrityksen ulkomaailman kanssa. Kaikki tämä muodostaa tilanteen, jossa innovaatiotoiminnan ja itse innovaatioiden on ylitettävä perinteisiä rajoja."

Odotan innolla mitä saamme aikaan kun lyömme viisaat päämme yhteen Kunstenniemessä :D !!

HUNCH +ANOTHER HUNCH= BREAKTHROUGH






- Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti